Bij Burgerking bieden ze een ijshoorntje voor je mening. Waarom doen mensen daar aan mee? Ik heb een mening maar die ga ik niet weggeven voor een ijshoorntje. Dan zou ik geen mening meer hebben. Wel een ijshoorntje. Hoe die smaakt heb ik geen mening over. Ik heb immers mijn mening aan de Burgerking gegeven. Voor dat ijshoorntje.

Hoe heette die t.v. serie ook alweer met die jongen die zijn lachen had verkocht? Wat een chagrijnige vent was dat!

Ik moet er niet aan denken dat veel mensen hun mening verkopen aan de Burgerking voor een ijshoorntje. Vanaf dat moment hebben ze geen mening meer en moeten ze op elke vragenlijst invullen dat ze geen mening hebben. Het is bekend dat mensen die overal invullen dat ze geen mening hebben op D66 stemmen. Ik zie het al voor me: “ Pechtold I, mede mogelijk gemaakt door Burgerking. “ Het ijshoorntje als teken van meningsloosheid.

Op de vraag of mensen de voorkeur geven aan Mac Donalds, Pizza Hut of Burgerking antwoordde 39 % Mac Donalds, 26 % Pizza Hut en de 35% had geen mening waarvan de helft iets mompelde over een ijshoorntje.

Alexsander Hesse 2018



Met mening:
Een klein meisje met een roze fietsje. Ze wist het beter.
Alleen de achterkant. Daarover had ik een mening.
Ik mis je zo. Mijn mening in een gedicht.


Host: KeurigOnline


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.